dilluns, 15 d’agost del 2011

Tot té un perquè...


Aquest blog naix amb l’objectiu de compartir amb la gent dues coses que m’apassionen: les lletres i l’scrapbook.

Pel que fa a les lletres,  només puc dir que m’he passat la vida endinsada en les històries que m’oferien tots els llibres que tenia a l’abast. Ara que ja sóc una mica més gran , sovint m’he descobert imaginant mentalment diverses històries i tota mena de petites reflexions que poc a poc he anat atrevint-me a plasmar en el paper.

D’altra banda, ja fa quasi un any, vaig descobrir de la mà de la meua amiga Irene Miravete, del quadern groc, una altra afició que poc a poc ha anat enganxant-me i guanyant-li hores al meu temps lliure, l’scrap.

De ninguna de les dues coses em considere, ni molt menys, una experta, tot al contrari. Per això, encara que moltes vegades he estat temptada de crear el meu propi blog, m’ha costat prou decidir-me. No obstant, després de seguir alguns blogs interessantíssims, he comprés que açò no és més que una altra forma de seguir aprenent, i això és el que jo vull, aprendre , créixer i millorar  cada dia.

2 comentaris:

  1. Com deia Umberto Ecco al llibre El nombre de la rosa, els llibres ens parlen d'altres llibres. En esta ocasió els blocs com Valladacity ens parlen de blogs. M'agrada el teu, sobre tot la part literària.
    Salut i força.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies!!! A mi ja fa temps que m'agrada el teu!

    ResponElimina