divendres, 10 d’agost del 2012

Àlbum Londres


Per fi m'he fet l'àlbum!!

El viatge a Londres va ser molt especial i per això volia que l'àlbum quedés perfecte. Així que el primer que vaig fer va ser decidir l'estructura , que inclou deu fulles de 15 x 30 i està enquadernada amb cuquet. El segon pas va ser triar els papers i la veritat és que em va costar molt, però després de mesos buscant, em vaig topar amb la col.lecció Times & Seasons de Echo Park i em vaig quedar amb ella perquè els seus estampats  em recordaven molt als papers pintats i a les moquetes de les cases londinenques i els seus colors resumeixen l'essència de Londres.


Després l'he decorat amb retalls de papers, botons, perles, cintes, segells, i he deixat alguna pàgina buida per a ocupar-la tota amb una fotografia .






Jo estic molt contenta amb el resultat. 
Espere que vos agrade.
Bon cap de setmana ;)

6 comentaris:

  1. Te ha quedado precioso!! la colección es una de mis favoritas!! es simple y muy limpio :) un beso,
    celia

    ResponElimina
  2. Muchas gracias celia, también es una de mis favoritas!
    bsss :)

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt el teu àlbum de Londres. El trobo elegant i un clar exponent del "menys és més". Llueixes els papers que tant t'agraden i realces les fotos (pel meu gust, és clar!). Felicitats pel teu treball!
    Un petonarro! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! La veritat es que no m'agraden les coses massa carregades així que ho has captat perfectament!
      bsss :)

      Elimina
  4. Hola Mireia!! quina gràcia compartir el curs amb tu ja que havia sentit parlar de tu a través del blog de la Irene!!! et deixo el meu blog http://simplementmoments.blogspot.com, segur que el curs anirà genial per fer unes fotos magnífiques dels teus treballs!!!!

    ResponElimina
  5. Hola jana!! JO també et seguia ja a tu!! El món és un mocador! Segur que els nostres blogs milloren amb el curs de fotos!! Ens veiem pel grup!! :)

    ResponElimina